15 octombrie 2010

Un curcubeu în Piaţa Sfatului

Era-ntr-o joi de-nceput de septembrie, lună ploioasă, mai ales prin părţile Braşovului; după-amiază fusese vreme bună, luminoasă, dar pe la şase şi jumătate norii se-ntinseseră şi-ncepuse să plouă. Mă cam pregăteam să mă-ntorc în Poiană şi urcam alene pe Mureşenilor când a ieşit curcubeul între Piaţa Sfatului şi Muntele Tâmpa.

Curcubeul deasupra bisericii Adormirii Maicii Domnului din Piaţa Sfatului
Între strada Mureşenilor şi poalele Tâmpei nu sunt decât vreo patru sute de metri -- atât era de aproape. Am rămas nemişcat, mă uitam şi nu-mi venea să cred. În piaţă oamenii îşi vedeau de ale lor, nu le păsa de curcubeu, sau nu-l văzuseră, nu pot să ştiu. După câteva minute soarele a fost acoperit de nori şi asta a fost: dar atât cât a fost a fost frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu